Hent (33.71MB)

Kad Raya Om

Kad Raya Specifikationer
Version:
1.3
Filstørrelse:
33.71MB
Dato tilføjet:
11. juni 2019
Dato frigivet:
2. august 2011
Pris:
Free
Operativsystem:
iOS,
Downloads sidste uge:
203
Yderligere krav
Kompatibel med: iphonefirstgen, iphonefirstgen, ipodtouchfirstgen, ipodtouchfirstgen, ipodtouchsecondgen, ipodtouchsecondgen, iPhone3G, iPhone3G, iPhone3GS, iPhone3GS, ipadwifi, ipadwifi, ipad3g, ipad3g, ipodtouchthirdgen, ipodtouchthirdgen, iphone4, iphone4, ipodtouchfourthgen, ipodtouchfourthgen, ipad2wifi, ipad2wifi, ipad23g, ipad23g ipadthirdgen4g, ipadthirdgen4g, iphone5, iphone5, ipodtouchfifthgen, ipodtouchfifthgen, ipadfourthgen, ipadfourthgen, ipadfourthgen4g, ipadfourthgen4g, ipadmini, ipadmini, ipadmini4g, ipadmini4

Kad Raya v1.3

Kad Raya memudahkan anda menghantar ucapan Selamat Hari Raya kepada yang tersayang .- Susun atur applikation yang mesra-pengguna-Lebih daripada 20 ..

Kad Raya Screenshots


Kad Raya Editors 'rating

Kad Raya memudahkan anda menghantar ucapan Selamat Hari Raya kepada yang tersayang .- Susun atur applikation yang mesra-pengguna-Lebih daripada 20 pilihan templat yang cantik dan unik- Aksesori ikon tanpa had- Pelbagai jenis tulisan dan warna- Pilihan gambar terus dari kamera atau dari album foto- Kongsi Kad Raya bersama yang tersayang melalui Facebook, email atau MMS.- Simpan Kad Raya di dalam album dan kad raya ini boleh digunakan sebagai Wallpaper atau dikongsi menggunakan applikasi lain.Semoga Applikasi Kad Raya ini dapat menambah seri Aidilfitri dan mengeratkan silaturrahim antara kita semua. Selamat Hari Raya!


Hent (33.71MB)






Similar Suggested Software

****** Tokobagus.com Kini menjadi OLX.co.id. Hanya berubah nama, logo dan url. Selain itu tidak berubah.Apa yang tidak berubah: - Cara Pasang Iklan ...

Aplikasi Kad Raya Lite memudahkan og en blanding af Selamat Hari Raya kepada yang tersayang .- Susun atur applikation yang mesra-pengguna - 6 ..

BroSisPKU.com annonceplatform digital lokal yang berisi informerer detaljerede oplysninger om temperaturer, kuliner, biblioteker, gaya hidup og cerita warga ..

MASTEL Mobile giver dig mulighed for at give dig en masse informationer til at organisere meliputi acara, penelitian, rekomendasi umum..