Descarga (7.99MB)

Kad Raya Lite Acerca de

Kad Raya Lite Especificaciones
Version:
1.1
El tamaño del archivo:
7.99MB
Fecha de creación:
16 de Junio de 2019
Fecha en libertad:
16 de Agosto de 2011
Precio:
Free
Sistema operativo:
iOS,
Descargas de la semana pasada:
203
Requisitos adicionales
Compatible con iPhone, iPod Touch y iPad. Requiere iOS 3.1 o posterior. Se requiere una cuenta de iTune

Kad Raya Lite v1.1

Aplikasi Kad Raya Lite memudahkan and menghantar ucapan Selamat Hari Raya kepada yang tersayang.- Susun atur applikasi yang mesra-pengguna - 6 ..

Kad Raya Lite Imágenes


Kad Raya Lite Nota del editor

Aplikasi Kad Raya Lite memudahkan and menghantar ucapan Selamat Hari Raya kepada yang tersayang. foto del álbum - Kongsi Kad Raya bersama yang tersayang melalui Facebook, correo electrónico atau MMS. - Simpan Kad Raya di dalam album dan kad raya ini boleh digunakan sebagai Papel tapiz de fondo de pantalla. - Saiz fail yang lebih kecil, kurang dari 10Mb.Semoga Applikasi Kad Raya Lite ini dapat menambah seri Aidilfitri dan mengeratkan silaturrahim antara kita semua. Selamat Hari Raya!


Descarga (7.99MB)






Similar Suggested Software

****** Tokobagus.com kini menjadi OLX.co.id. Hanya nama berubah, logotipo dan url. Selain itu tidak berubah.Apa yang tidak berubah: - Cara pasang iklan ...

Kad Raya memudahkan y menghantar ucapan Selamat Hari Raya kepada yang tersayang.- Susun atur applikasi yang mesra-pengguna- Lebih daripada 20 ..

BroSisPKU.com plataforma adalah digital lokal yang berisi informasi mengenai tempat wisata, kuliner, direktori bisnis, gaya hidup dan cerita warga ..

MASTEL Mobile menyediakan kemudahan bagi Anda untuk mengakses informasi tentang kegiatan organisasi meliputi acara, penelitian, rekomendasi umum..