Télécharger (7.99MB)

Kad Raya Lite À propos

Kad Raya Lite Spécifications
Version:
1.1
La taille du fichier:
7.99MB
Date ajoutée:
16 juin 2019
Date de diffusion:
16 août 2011
Prix:
Free
Système d'exploitation:
iOS,
Téléchargements de la semaine dernière:
203
Exigences supplémentaires
Compatible avec iPhone, iPod Touch et iPad. Nécessite iOS 3.1 ou une version ultérieure. Compte iTunes requi

Kad Raya Lite v1.1

Souvenirs de Kad Raya Lite et menghantar de Selamat Hari Raya kepada yang tersayang.- Susun atur applikasi yang mesra-pengguna - 6 ..

Kad Raya Lite Captures d'écran


Kad Raya Lite Note de la rédaction

Aplikasi Kad Raya Lite et autres mots-clés Selamat Hari Raya kepada yang tersayang.- Susun atur applikasi yang mesra-pengguna - 6 mois; album foto - Kongsi Kad Raya bersama yang tersayang melalui Facebook, email atau MMS. - Album Simpan Kad Raya di Dalam dan kad raya ini boleh digunakan sebagai Fond d'écran Fond d'écran applaudissements lain. - Saiz fail yang lebih kecil, kurang dari 10Mb.Semoga Applikasi Kad Raya Lite ini dapat menambah série Aidilfitri dan mengeratkan silaturrahim antara kita semua. Selamat Hari Raya!


Télécharger (7.99MB)






Similar Suggested Software

****** Tokobagus.com kini Menjadi OLX.co.id. Hanya berubah nama, logo dan URL. Selain UIT tidak berubah.Apa yang tidak berubah: - Cara pasang iklan ...

Kad Raya memudahkan anda menghantar ucapan Selamat Hari Raya kepada yang tersayang.- Susun atur applikasi yang mesra-pengguna- Lebih daripada 20 ..

BroSisPKU.com plateforme adalah numérique lokal yang berisi informasi mengenai tempat wisata, kuliner, direktori bisnis, gaya hidup dan cerita warga ..

MASTEL Mobile vous propose des informations sur les organisations qui vous aident, les pénitenciers, les recommandations d'un..