Downloaden (33.71MB)

Kad Raya Over

Kad Raya Specificaties
Version:
1.3
Bestandsgrootte:
33.71MB
Datum toegevoegd:
11 juni 2019
Datum vrijgegeven:
2 augustus 2011
Price:
Free
Besturingssysteem:
iOS,
Downloads vorige week:
203
Aanvullende eisen
Compatibel met: iphonefirstgen, iphonefirstgen, ipodtouchfirstgen, ipodtouchfirstgen, ipodtouchsecondgen, ipodtouchsecondgen, iphone3g, iphone3g, iphone3gs, ipadwifi, ipadwifi, ipad3g, ipad3g, ipodtouchthirdgen, ipodtouchthirdgen, iphone4, iphone4, ipodtouchfourthgen, ipodtouchfourthgen, ipad2wifi, ipad2wifi, ipad23g, ipad23g , ipadthirdgen, ipadthirdgen4g, ipadthirdgen4g, ipadthanggen4g, ipadtouchfifthgen, ipadtouchfifthgen, ipadtouchfifthgen, ipadfourthgen, ipadfourthgen4g, ipadfourthgen4g, ipadfourthgen, ipadfourthgen, ipadfourthgen4g, ipadfirdgen4g, ipadfirdgen, ipadfurtthge

Kad Raya v1.3

Kad Raya memudahkan anda menghantar ucapan Selamat Hari Raya kepada yang tersayang.- Susun atur applikasi yang mesra-pengguna- Lebih daripada 20 ..

Kad Raya Screenshots


Kad Raya Cijfer redacteuren

Kad Raya memudahkan anda menghantar ucapan Selamat Hari Raya kepada yang tersayang.- Susun atur applikasi yang mesra-pengguna- Lebih daripada 20 pilihan templat yang cantik dan unik- Aksesori ikon tanpa had- Pelbagai jenis tulisan en warna- Pilihan gambar terus dari camera atau dari album foto- Kongsi Kad Raya bersama yang tersayang melalui Facebook, email atau MMS.- Simpan Kad Raya di dalam album and kad raya ini boleh digunakan sebagai Wallpaper atau dikongsi menggunakan applikasi lain.Semoga Applikasi Kad Raya ini dapat menambah seri Aidilfitri dan mengeratkan silaturrahim antara kita semua. Selamat Hari Raya!


Downloaden (33.71MB)






Similar Suggested Software

****** Tokobagus.com kini menjadi OLX.co.id. Hanya berubah nama, logo dan url. Selain itu tidak berubah.Apa yang tidak berubah: - Cara Pasang Iklan ...

Aplikasi Kad Raya Lite memudahkan anda menghantar ucapan Selamat Hari Raya kepada yang tersayang.- Susun atur applikasi yang mesra-pengguna - 6 ..

BroSisPKU.com adalah platform digitale lokal yang berisi informatiemengeling tempat wisata, kuliner, direktori bisnis, gaya hidup dan cerita warga ..

MASTEL Mobile geeft informatie over het verstrekken van informatie over andere organisaties, penelitiaans, aanbevolen umum..