Ladda ner (7.99MB)

Kad Raya Lite Om

Kad Raya Lite Specifikationer
Version:
1.1
Storlek:
7.99MB
Datum tillagd:
16 juni 2019
Datum släpptes:
16 augusti 2011
Pris:
Free
Operativsystem:
iOS,
Nedladdningar förra veckan:
203
Ytterligare krav
Kompatibel med iPhone, iPod Touch och iPad. Kräver iOS 3.1 eller senare. iTunes-konto kräv

Kad Raya Lite v1.1

Aplikasi Kad Raya Lite memudahkan och en blandning av den amerikanska Hari Raya kepada yang tersayang .- Susun atur ansökan om mesra-pengguna - 6 ..

Kad Raya Lite Screenshots


Kad Raya Lite Editors betygsättning

Aplikasi Kad Raya Lite memudahkan och en blandning av de sällsynta Hari Raya kepada yang tersayang .- Susun atur ansökan om mesra-pengguna - 6 pilihan templat yang cantik dan unik - Aksesori ikon tanpa hade - Pelbagai jenis tulisan dan warna - Pilihan gambar terus av kamera atau dari album foto - Kongsi Kad Raya bersama yang tersayang melalui Facebook, email atau MMS. - Simpan Kad Raya di dalam albumet än kad raya ini boleh digunakan sebagai Bakgrundsbilden är en blandning av applikationer. - Saiz misslyckas med hjälp av 10Mb.Semoga Applikasi Kad Raya Lite ini dapat menambah seri Aidilfitri än mengeratkan silaturrahim antara kita semua. Selamat Hari Raya!


Ladda ner (7.99MB)






Similar Suggested Software

****** Tokobagus.com kini menjadi OLX.co.id. Hanya berubah nama, logo dan url. Selain itu tidak berubah.Apa Yang tidak berubah: - Cara Pasang iklan ...

Kad Raya memudahkan anda menghantar ucapan Selamat Hari Raya kepada yang tersayang .- Susun atur ansökan om mesra-pengguna-Lebih daripada 20 ..

BroSisPKU.com adalah plattform digital lokal yang berisi information innehåller tempat för information, kuliner, direktorat bisnis, gaya hidup dan cerita warga ..

MASTEL Mobile menyediakan kemudahan bagi Anda untuk mengakses informasi tentang kegiatan organisasi meliputi acara, penelitian, rekomendasi umum..