Download (7.99MB)

Kad Raya Lite Über

Kad Raya Lite Technische Daten
Version:
1.1
Dateigröße:
7.99MB
Datum aufgenommen:
16. Juni 2019
Datum veröffentlicht:
16. August 2011
Preis:
Free
Betriebssystem:
iOS,
Downloads der letzten Woche:
203
Zusätzliche Anforderungen
Kompatibel mit iPhone, iPod Touch und iPad. Benötigt iOS 3.1 oder neuer. iTunes Account erforderlic

Kad Raya Lite v1.1

Aplikasi Kad Raya Lite memudahkan und menghantar ucapan Selamat Hari Raya kepada yang tersayang

Kad Raya Lite Screenshots


Kad Raya Lite Editors 'Rating

Aplikasi Kad Raya Lite memudahkan anda menghantar ucapan Selamat Hari Raya kepada yang tersayang.- Susun atur applikasi yang mesra-pengguna Fotoalbum - Kongsi Kad Raya bersama yang tersayang melalui Facebook, E-Mail atau MMS. - Simpan Kad Raya di dalam album und raya ini boleh digunakan sebagai Hintergrundbild atau dikongsi menggunakan applikasi lain. - Saiz fail yang lebih kecil, kurang dari 10Mb.Semoga Applikasi Kad Raya Lite ini menambah seri Aidilfitri und mengeratkan silaturrahim antara kita semua. Selamat Hari Raya!


Download (7.99MB)






Similar Suggested Software

****** Tokobagus.com Kini Menjadi OLX.co.id. Hanya berubah nama, logo dan url. Selain ITU tidak berubah.Apa yang tidak berubah: - Cara Pasang iklan ...

Kad Raya memudahkan anda menghantar ucapan Selamat Hari Raya kepada yang tersayang. - Susun atur applikasi yang mesra-pengguna-Lebih daripada 20 ..

BroSisPKU.com adalah plattform digital lokal yang berisi informasi mengenai tempat wisata, kuliner, direktori bisnis, gaya hidup dan cerita warga ..

MASTEL Mobile unterstützt Sie bei der Bereitstellung von Informationen über die Organisation, Wartung, Kommunikation und Empfehlungen ..